اپسیلون

مطالب آموزشی-نمونه سوال-نرم افزار آموزشی و ...

اپسیلون

مطالب آموزشی-نمونه سوال-نرم افزار آموزشی و ...

نرم افزار جئوجبرا

نرم افزارجئو جبرا  

 

نرم افزار geogebra

نرم افزار Geogebra محصول تیم متخصص با پشتیبانی دانشگاه سالزبورگ اتریش و سرپرستی مارکوس هوهن وارتر است. 

نرم افزار پوشش نسبتاً جامعی به مباحث حساب, جبر و هندسه فراهم کرده است. در برنامه محیط ترسیم اشکال هندسی, محیط ورود فرمان های ریاضی و ناحیه اطلاعات جبری در نظر گرفته شده است. ظاهر نرم افزار در نگاه اول بسیار جذاب و هوشمند بوده, و کلیه امکانات برای بررسی های تحلیلی و ترسیمی را فراهم می آورد. خروجی جاوا اپلت این نرم افزار بدون نقص به همراه گزینه های فراوانی است که طراح آموزشی را قادر به تولید طرح درس های تعاملی با کیفیت بالا می کند. نرم افزار در نسخه جدید خود امکان سفارشی کردن ابزار نرم افزار را فراهم کرده است. همچنین کاربر می تواند ابزار خاص مورد نظر خود را در محیط برنامه طراحی کرده و به ابزارهای موجود بیافزاید.

 

این نرم افزار وب سایت بسیار قوی و پر محتوایی دارد که علاوه بر معرفی نرم افزار, انجمن هایی را برای تعامل بین کاربران فراهم آورده است. همچنین و قسمتی به نام ویکی Geogebra به هر یک از کاربران فضایی برای قرار دادن تجربیات و تولیدات خود از نرم افزار را بوجود آورده است. سایت این نرم افزار به 30 زبان زنده دنیا از جمله فارسی قابل دسترسی می باشد.

 

نرم افزار GeoGebra در مقایسه با دیگر نرم افزارها از لحاظ توانمندی های ترسیمی, ظاهر, وسعت عمل, محتوای آموزشی برای معلمین و دانش آموزان, ارتباط با کاربران, خروجی جاوا,و بروز بودن مناسب ترین نرم افزار محسوب می‏شود.

آخرین نسخه نرم افزار (3.2) در خرداد 1388ارائه شده است و علاوه بر ترجمه خود نرم افزار، راهنمای آن به زبان فارسی ترجمه و اضافه شده است.این نرم افزار توسط سایت تبیان به فارسی ترجمه شده است.

قبل از نصب نرم افزار جئوجبرا، باید برنامه جاوا را بر روی سیستمتان نصب کرده باشید.

 

دریافت نرم افزار

  

                                       سایت رسمی جئو جبرا 

       دریافت نرم افزار جاوا

 

برای دیدن نمونه فعالیت‏های نرم افزار اینجا را مشاهده کنید. 

 

منبع:تبیان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد