اپسیلون

مطالب آموزشی-نمونه سوال-نرم افزار آموزشی و ...

اپسیلون

مطالب آموزشی-نمونه سوال-نرم افزار آموزشی و ...

پیامبری در همین نزدیکی ست(نکته ی پند آموز)

روزی حضرت سلیمان (ع) مورچه ای را در پای کوهی دید که مشغول جابجا کردن خاکهای پای کوه بود. از او پرسید: چرا این همه سختی را متحمل میشوی؟ مورچه گفت: معشوقم به من گفته اگر این کوه را جابجا کنی به وصال من خواهی رسید و من به عشق وصال او می خواهم این کوه را جابجا کنم.حضرت سلیمان(ع) فرمود:تو اگر عمر نوح هم داشته باشی نمی توانی این کار را انجام دهی.مورچه گفت تمام سعی ام را میکنم .... حضرت سلیمان (ع) که از پشتکار و همت مورچه خوشش آمده بود برای او کوه را جابجا کرد.مورچه رو به آسمان کرد و گفت : خدایی را شکر می گویم که در راه عشق ، پیامبری را به خدمت موری درمی آورد. 

تمام سعی مان را بکنیم ، همیشه پیامبری در همین نزدیکی ست.   

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد